This is really the Limbo Club

  1. Looking for latest posts? Click this link ===> "What's New?"!

New mod: toxic granny

Discussion in 'The Main Board but with less BAWW about Essendrug' started by SonOfReep, May 18, 2011.

  1. SonOfReep

    SonOfReep LOL Norf Stiff Member

    Im sure you will all welcome this truth-teller as mod.

    Yours etc

    Reep

    PS Phil's beard is highly suspect
  2. _JC_

    _JC_ Do you take plastic?

    I am 12 and what is this?
  3. Latte with one

    Latte with one HAHAHA disregard that, I suck cocks!

    Have not seen said poster on this forum much, why was there not a public vote to determine whether or not we wanted her as a mod?
  4. Davidson

    Davidson Aesthetic as fuuuark!

    Who said it was a her? I had a male granny once.
  5. SonOfReep

    SonOfReep LOL Norf Stiff Member

    it's not always about you Ben.
  6. Latte with one

    Latte with one HAHAHA disregard that, I suck cocks!

    Never said it was.......
  7. crackers57

    crackers57 TLC Immortal

    I, for one, welcome our new elderly overlord
  8. Latte with one

    Latte with one HAHAHA disregard that, I suck cocks!

    There's a difference brah....

    Grandma and Grandpa

    Get it?
  9. _JC_

    _JC_ Do you take plastic?

    Yes but granny has neither of those so could be either
  10. Davidson

    Davidson Aesthetic as fuuuark!

    Yeah, I had my Granny Frank and my Granny Bev.
  11. crackers57

    crackers57 TLC Immortal

    Yeah, and like Collingwood won one last year :thumbsu: 111!! won one 1!
  12. Latte with one

    Latte with one HAHAHA disregard that, I suck cocks!

    Makes sense brah.....:thumbsu:

    Now I know where you are coming from.
  13. Charles Darwin

    Charles Darwin drugs are fun! Bear Poker

    mantis is a mod?
  14. Draconian

    Draconian Dirty Newbie

    Reep, that's a G not a T :bert:
  15. aussiefooty

    aussiefooty On Uni holidays

    Nice appointment! Toxic granny sounds like she's a top notch lawyer just by reading her posts.
  16. jimmy35

    jimmy35 TLC Original Bear Poker


    Talking to a mate the other day I hadn't seen in a while and asked him what was going on. He said he had started fucking twins. Bullshit! I said, how do you tell them apart? Angela has got long blonde hair and big tits and Robert has got a cock.


    A lesson in there for all of us I think.
  17. Runk

    Runk WHAM!!

    I LOL'd:thumbsu: Quality
  18. SonOfReep

    SonOfReep LOL Norf Stiff Member

    +1 jim
  19. toxic.granny

    toxic.granny Blanket mover

    eh wut
    yeah what he said, TG should be banned
    hey wait a minute
    nope definitely not a lawyer

    TG
  20. aussiefooty

    aussiefooty On Uni holidays

    Apologies then. You sound like one with all the mature posts. :thumbsu:
  21. burny

    burny Blanket mover

    If that's the case Soozie sweetheart, then consider yourself Soozi Olsen QC!! :D
  22. crackers57

    crackers57 TLC Immortal

    Fuck, anyone who posts above Year 4 level would sound mature to you

    Inb4thatsnotuthen
  23. bushie

    bushie shakes head

    Overlooked again.:(:(
  24. Swamp

    Swamp FUCKING LET ME IIIIIINNNNNNNNN

    So did I.
  25. aussiefooty

    aussiefooty On Uni holidays

    You fuckheads who are coming up with the shit comments please go and take a good hard look in the mirror and learn to show a bit of respect to the new mod.
  26. Harley

    Harley The light that casts no shadow

    YOU FAT BITCH CUNT GO SUCK A FAT ONE
  27. Harley

    Harley The light that casts no shadow

    Just kidding
  28. Davidson

    Davidson Aesthetic as fuuuark!

    OMG.
  29. Swamp

    Swamp FUCKING LET ME IIIIIINNNNNNNNN

    I had them in the shower and twice in your room.
  30. Guy Incognito

    Guy Incognito End Apartheid

    Before or after they had valed?
  31. Swamp

    Swamp FUCKING LET ME IIIIIINNNNNNNNN

Share This Page